An essential element of our corporate philosophy is the satisfaction of all our customers and that includes comprehensive support for our users.
If you have any questions, need help with the programme or have any suggestions for improvement, please contact us. Our team is happy to help.
Our main concern is to always find fast and simple solutions. We want to ensure that hausmanager meets your expectations to your full satisfaction. Use the icons below to select your preferred way of communication for your concern. Contact us by email or phone. We are happy to help.
In order to receive an update and our latest user manual please log in with the password sent to you.
Thank you,
We will call you back as soon as possible.
Your net-haus Team
In our online seminar we will show you in detail how to use our software for different sectors. Once you sign up for an appointment, you will receive the access data (session number) for your seminar by email. At the time of the seminar all you have to do is simply fill in the form with the session number and your surname and participate in our free online seminar.
Thank you,
We will call you back as soon as possible.
Your net-haus Team
Für einen optimalen Kundensupport schalten wir uns gerne direkt auf Ihren Arbeitsplatz (PC/Laptop/Tablet/Smartphone). So schauen wir direkt mit Ihnen auf das System und können gezielte und schnelle Hilfestellung leisten. Hierzu klicken Sie bitte auf den Button „Online Support starten“. Anschließend laden Sie das Programm Teamviewer herunter und wir können uns direkt mit Ihnen verbinden. Es wird kein Programm auf Ihrem PC gespeichert sondern nur für die einmalige Online-Sitzung ausgeführt. Nach Beendigung der Online-Sitzung haben wir keinen Zugang mehr auf Ihren Arbeitsplatz. Für jeden weiteren Online-Support drücken Sie bitte erneut „Online Support starten“.